QR Code in Digital Business Cards - blog egrup vCard

QR Code in Digital Business Cards

Aproximativ 27 de milioane de cărți de vizită sunt tipărite zilnic în SUA, după cum se menționează în studiul Statistic Brand Research Institute.

Cartea dvs. de vizită este un canal de marketing tipărit care este un mijloc de partajare a informațiilor de contact și de creștere a recunoașterii și conștientizării mărcii.

Conform rapoartelor Statista, numărul utilizatorilor de smartphone-uri din întreaga lume a depășit trei miliarde și se așteaptă să crească cu câteva sute de milioane în următorii câțiva ani.

Întreprinderile au nevoie astăzi să hop pe bandwagon smartphone și actualiza cardurile lor de afaceri pentru a satisface populația tot mai mare de utilizatori de smartphone-uri.

Aici intră în joc tehnologii precum codurile QR și transformă modul în care companiile interacționează și se poziționează.

Codurile QR de pe cărțile de vizită vă digitalizează eforturile de marketing. Ele au potențialul de a avea un impact pozitiv asupra afacerii dvs. în ceea ce privește creșterea, rentabilitatea investiției și imaginea mărcii.

1. Programează, programările

Potrivit articolului Bookedin, 76% dintre clienți își folosesc telefoanele mobile pentru a rezerva întâlniri online.

Pentru a satisface clienții dvs. de pe primul telefon mobil, imprimați coduri QR pe cărțile dvs. de vizită pentru a oferi un sistem de programare a întâlnirilor ușor de utilizat. Clienții pot rezerva întâlniri cu o singură scanare folosind smartphone-ul lor.

Utilizați codurile QR ale formularului pentru a direcționa clienții către un formular de rezervare a întâlnirilor pentru a completa detaliile acestora și pentru a programa programările perfect.

Dacă sunteți agent imobiliar, formați coduri QR pe cartea dvs. de vizită este o modalitate convenabilă pentru potențialii cumpărători de a rezerva vizionări de case. Același lucru este valabil indiferent dacă sunteți un arhitect, un scriitor de conținut independent sau directorul general al unei întreprinderi.

2. Promovează-ți afacerea

Potrivit articolului Aura Print, 57% dintre proprietarii de afaceri consideră că cărțile de vizită sunt esențiale pentru promovarea bunurilor sau serviciilor lor.

Imprimați coduri QR pe cărțile dvs. de vizită pentru a direcționa clienții potențiali către site-ul dvs. web sau catalogul de produse. Utilizați codurile QR ale site-ului web pentru a conecta clienții la site-ul dvs. web. Codurile QR PDF sunt la îndemână atunci când trebuie să afișați gama de produse pe care le oferă afacerea dvs.

Prin adăugarea unui cod QR pe cartea dvs. de vizită, clienții sunt conștienți de ceea ce presupune afacerea dvs. din start, ceea ce îi ajută să ia decizii în cunoștință de cauză.

Am început să folosesc coduri QR pe cărțile mele de vizită acum mai bine de un an și am văzut mult mai multă tracțiune pe site-ul meu din cauza asta! Când dau clientela cardului meu, acestea sunt imediat atrase de cod datorită unicității și elementului său interactiv.
Josh Eberly, proprietarul a 717 cumpărători de locuințe

3. Oferiți oferte și oferte

Conform studiului Juniper Research, numărul de cupoane emise prin intermediul canalelor mobile și online va crește cu peste 60% până în 2021, ajungând la 362 miliarde de cupoane.

Incentivați prima interacțiune cu potențialii dvs. pentru rezultate fructuoase. Oferiți oferte speciale și reduceri clienților care scanează codul QR de pe cărțile dvs. de vizită.

Să presupunem că sunteți coafor și doriți să atrageți clienți noi în salonul dvs.

Adăugați un cod QR cupon pe cartea de vizită pentru ca potențialii clienți să scaneze și să acceseze o reducere atractivă pentru prima lor vizită. Acest lucru va determina revizuiri și accelerează semnificativ creșterea afacerii.

Ca să nu mai vorbim de faptul că va avea ca rezultat o mai bună introducere pe piață și recomandări.

Codurile QR de pe cărțile de vizită ar putea fi utilizate ca strategie de marketing pentru a recompensa curiozitatea oamenilor cu o ofertă promoțională. Este o modalitate excelentă de a obține o utilizare creativă din cărțile dvs. de vizită și ar trebui să fie profitată.
Alex Birkett, șef de conținut, totul în afară de plantă

4. Împărtășiți-vă portofoliul de locuri de muncă

Când încercați să obțineți mai mulți clienți, colaboratori sau un nou rol de lucru, poate fi o problemă să vă purtați portofoliul în timp ce vă grăbiți pentru întâlniri și interviuri.

Pentru a elimina această problemă și a minimiza efectele dăunătoare ale utilizării vaste a hârtiei asupra mediului, imprimați coduri QR pe cărțile dvs. de vizită pentru a vă partaja portofoliul.

Fie că este vorba de un PDF, imagine, fișier audio sau lucrări, un cod QR afișează instantaneu portofoliul dvs. digital părților interesate relevante.

Vă diferențiază de concurenți și oferă confortul suplimentar de a vă revizui munca din confortul dispozitivelor lor mobile.

5. Distribuiți mânerele pentru rețelele sociale

Conform articolului LYFE Marketing, 91% din toți utilizatorii de social media accesează canalele sociale prin intermediul dispozitivelor mobile.

Adăugați coduri QR pe cărțile dvs. de vizită pentru a conecta clienții la profilurile dvs. de socializare. Utilizați rețelele sociale și codurile QR Facebook pentru a permite clienților să vă exploreze prezența online, să se angajeze în afacerea dvs. și să vă sporească vizibilitatea în rețelele sociale.

Monitorizați-vă traficul de pe rețelele sociale și vizați vizitatorii pentru a maximiza numărul de conversii pentru afacerea dvs.

Adăugați valoare interacțiunilor dvs. și construiți relații mai puternice cu ajutorul codurilor QR de pe rețelele sociale de pe cărțile dvs. de vizită.

Folosim coduri QR pe cărțile noastre de vizită pentru a ne conecta la profilurile noastre LinkedIn, ceea ce face ca rețeaua să fie o briză. Ne putem conecta cu ușurință cu oamenii în timp ce vorbim pentru a menține conversația și a continua să construim relația.


Mario DeAlmeida, VP, Marketing, Securitatea clădirilor

6. Rețea la evenimente și conferințe

Evenimentele și conferințele sunt cele mai bune oportunități de a face rețea cu antreprenorii, viitorii clienți și partenerii de afaceri.

Deoarece participanții sunt oarecum susceptibili de a vă pierde cartea de vizită la aceste evenimente, imprimați coduri QR vCard pe cartea dvs. de vizită, astfel încât persoanele să vă poată salva datele de contact instantaneu.

Este logic să adăugați un cod QR vCard pe cărțile de vizită, deoarece destinatarul cărții de vizită este foarte ușor să o scaneze și să vă salveze contactul într-o clipită.


Shiv Gupta, CEO, Incrementors

Etichete: qr code